MİNİK AYAKLI TOHUM

Free SEO Tools



Un ufak ayaklarını soyup, çıplakça boyaya batırdım. 

Yürümeye başladığında, hayatımın tam orta yerine, adım adım izlerini bıraktı. Olgusunu bilmeden soluduğu dünyanın havası, onu zehirler diye korkardım. Minicik parmaklarının kıvrımları deli fırtınalar estirdi ruhumda. 

Henüz aydınlanmamış dünyası, bir kaç parça nedenini bilmediği gözyaşları vardı. Oysaki gülüşü, huzurun, umarsızlığın habercisinden bahseder gibiydi... 

Bembeyaz tenine değen en ufak detaylar, al al delil bırakırdı. Gözlerinin içindeki tanımamışlık, bilmemişlik bakışları, acıma duygumu tetiklerdi ruhumda. Oysa o her geçen gün yaşayıp tecrübe edeceklerinden bi haberdi. Biliyordum aslında; her geçen gün koşup yürüyecek, düşüp kalkacak ve her canı yandığında, ufacık bir öpücükle iyi olacaktı.

                                         

AMA ŞİMDİLİK.

Hiç yorum yok :

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *